Sık Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Sizlere Nasıl Yardım Edebiliriz?

Sıkça Sorulan Sorular

Satış , Destek ve Yazılım tarafımıza gelen sık soruların cevabını bu kısımda veriyoruz.

Müşteri Hizmetleri Yazılımını Bulut Üzerinden Kullanabilir miyiz?
Tabi ki bulut üzerinden tüm uygulamalarımızı kullanabilirsiniz.Bulut server üzerinden sunduğumuz TeleGo ürünümüzü inceleyebilirsiniz.
IVR Nedir?
IVR(interactive voice response), sizi arayanların, santralınız tarafından doğru kişilere yönlendirilmesini sağlayan, ödeme almak veya mesaj bırakmak gibi işlemleri kurgulayabileceğiniz, bilgi servisi olarak kullanabilme imkanınız olan Sesli Yanıt Sistemidir.
IP Santral – Communication Center Nedir?
Tüm ölçeklerdeki kuruluşlara tümleşik iletişim çözümleri(Fax, IVR vb...) sunan, yüksek güvenlikli, Network üzerinden çalışan telefon sistemidir. Sonitel IP Santral Yazılımı ile tüm çağrılarınızın ses kayıtları, süreleri gibi raporları kolayca alabilirken, Dahili Tanımlamaları, Arama Kuralları, Çağrı Çıkış ve Geliş için seçtiğiniz Numara düzenlemelerini,herhangi bir mühendislik gerekmeden veya talep iletip, sonuç bekleyerek zaman kaybetmeden, Sonitel'in pratik yönetim panelinden değiştirebilirsiniz.
Kampanya kurgusu nedir?
Aramaların hangi numaralardan çıkacağı yada hangi numaralar üzerinden çağrı karşılanacağını, ulaşılamayan yada düşen çağrıları ve bunların tekrar ne zaman aranacağı gibi detayları içeren düzenlemelerdir.
Sonitel Yazılımı ile Hangi Tip Kampanyalar Yapılabilir?
1.Önemli bilgilerin alınmasına yönelik kurgulayabilir, 2.Satış kampanyaları(upsell-cross sell) düzenleyebilir 3.Ürün güncelleme bilgilerinizi müşterilerinize iletebilir, 4.Spariş/stok/teslimat bilgilerininiz bildirebilir, 5.Randevu bilgilerinizi iletebilir, 6.Hatırlatma aramaları yapabilir, 7.İletişim bilgilerinizi paylaşabilir, 8.Siyasi yada meslek kuruluşu seçim kampanyaları mesajlarınızı yayınlayabilir, 9.LCV bildirimleri oluşturabilir, 10.Collection/yasal takip süreçleri bildirimleri kurabilirsiniz. 11.Aramalar ile ilgili rapor ekranlarını kullanarak, kampanya performansınızı yakından takip edebilirsiniz.
Sonitel Çağrı Merkezi Yazılımından Hangi Raporlar Alınabilir?
Bir çağrı merkezinde olması gereken tüm detaylar raporlanabilir. Çağrı kapama kodları, süreleri, sayıları, ortalama görüşme süreleri, çağrı yönleri ve ses kayıtları gibi tüm detaylar raporlanabilir.
Sonitel ile Özelleştirme Mümkün mü?
Farklı işletmelerin kendi iş, çalışma ölçeği, şube ve altta yatan telefon teknoloji ağ yapısına dayalı farklı iletişim ihtiyaçları vardır. Onların iletişim çözümleri, iş gereksinimleri ile uyum içinde olmalıdır. Müşterilerin ihtiyaçlarını tam anlamıyla karşılayabilmek ve her müşteri için varolan çözümlerin özelliştirilmesini sağlamak kaçınılmazdır. Sahip olduğumuz esnek ve kolay uyarlanabilir teknolojimiz sayesinde her bir müşterimizin isteniğini kolayca gerçekleştirebiliyoruz. IVR, CRM, Raporlama özelleştirmeleri belli başlı özelleştirme hizmetlerimizdendir. IVR özelleştirme: IVR, gelen çağrıları yönlendirmek ve otomatik servis sağlamak için kullanılan bir araçtır. Gelen çağrıları yönlendirme için farklı iş süreçleri, farklı arama akışlarına ihtiyaç duyar. Sonitel, basit veya karmaşık her türlü iş süreçi için çağrı akışı oluşturabilir. IVR çağrı akışı değişik ihtiyaçlara göre özelleştirilebilir. Örneğin, hesap bakiyesi sorgulamak isteyen müşteriye ilk önce dil şeçimi yaptırılabilir, daha sonra IVR sistemine entegre müşteri veritabanına bağlanarak müşteriye hesap bakiyesi okunabilir.
Multimedia Entegrasyonları nelerdir?
letişim alanında sürekli olarak yenilikler ve gelişmeler olmaktadır. Önceleri insanlar birbirleriyle telefon ve posta yoluyla iletişim kurmuşlardır. Zamanla faks, bilgisayar, çağrı cihazları, cep telefonları ve PDA’lar ortaya çıkmıştır. İletişim santralleri faks, e-posta, chat, SMS ve görüntülü konuşma gibi modlar içermektedir. Kullanıcılar, değişik iletişim kanallarından uygun olanını ya da seçmiş olduğunu kullanmak isterler. Güçlü bir iletişim çözümü, değişik tipte iletişim kanalları ile kolayca entegre olabilmesi için yeterince esnek olmalıdır. Email, SMS, Faks sağladığımız entegrasyon hizmetlerinin başında gelir. E-Posta Sonitel’in esnek çözümleri müşteriye hızlı cevap vermeyi kolaylaştırmak için e-mail desteği sunar. E-mail desteği Agent’ların müşteri isteklerine rekor seviyede geri dönüş sağlar. Örneğin, bir seyahat acentasında, güzergah ve yer bilgisi soran müşteriye hızla bir e-posta ile geri dönüş yapılabilir. SMS Cep telefonunun kullanımının artmasıyla, insanlar her türlü bilgi ve güncellemeleri hareket halindeyken almak istiyor. Sonitel SMS gateway’lerle ya da SMS sağlayacılarla entegre olarak müşterilerine SMS desteği sunabilmektedir. SMS küçük bilgi paylaşımlarında kullanılan bir alternatif iletişim kanalıdır. Örneğin, finansal danışmanlık durumuda, müşteriler piyasadaki dalgalanmalardan haberdar olmak isterler. Banka hesap sahipleri her bir işlem sonrası hesap bakiyesini öğrenmek isteyebilir. Bu gibi durumlarda SMS uygun bir çözüm olabilir. Ayrıca, SMS kampanyaları hafta sonu promosyonları, fuar ve etkinlikler vs. ile ilgili tanıtım mesajları göndermek için perakende sektöründe kullanılmaktadır. Faks Müşterilerle firmalar arasında belge alışverişi için kullanılan bir iletişim kanalıdır. Sonitel, sunduğu faks entegrasyonu ile gelen ve giden faksları takip edebileceği, bilgisayar üzerinden faks gönderebilceği hizmet ve çözümler sunar.
Sonitelden destek alabilir miyim?
Sonitel sunduğu profesyonel bakım destek hizmeti sayesinde Call Center uygulamalarınızın sağlıklı ve devamlı çalışmasını sağlayarak, hizmet kalitenizi ve iş verimliliğinizi artırır. Müşteri Destek ekibi günde 24 saat yılda 365 gün çalışır ve işinizin bir devamı olarak konuşlandırdığınız Sonitel Call Center ürünüyle birlikte devamlı başarınıza ve büyümenize odaklanmıştır. Esnek ve gelişmiş destek seçenekleri, destek düzeyini şirketinizin özel ihtiyaçlarına uygun olarak ayarlamanızı sağlar. Standart Destek Paketi Müşteri Desteğine ulaşmanızın üç yolu vardır: Müşteri Destek Portalı: Durumu online olarak oluşturabilir, güncelleyebilir, görüntüleyebilir ve müşteri destek portalı aracılığıyla bilgi tabanımızda arama yapabilirsiniz. Portala erişim sağlamak için, müşteri giriş sayfasından sadece sanal call center uygulama portalına girin ve Müşteri Desteğini seçin. E-posta: Bize support@sonitel.com.tr adresinden e-posta yollayabilirsiniz. Bu sizin problem tanımınızla otomatik olarak bir konu oluşturacaktır. Telefon: En hızlı şekilde cevap almak için, Sonitel müşteri destek numaramızdan teknik destek personellerimizi arayarak görüşebilirsiniz. Premium Destek Paketi Call Center’ınıza bir yönetici koymak istemiyorsanız, sizin adınıza yapması için bunu Sonitel’e bırakın. Premium destek servislerinde, firma bünyesinde call center uzmanlığı kurmak istemeyen veya bizim profesyonel destek personelimizin destek erişime ihtiyaç duyan Sonitel müşterileri için hazırlamış olduğumuz bir pakettir. Ayrıca her Sonitel ürünüyle standart olarak verilen birinci sınıf 24/7/365 destek hizmetinden de yararlanabilirler. İstenildiğinde destek elemanlarımızla saatlik paket seçenekleri ile çalışmanız size büyük esneklik ve kolaylıklar sağlar. Her Sonitel ürününün içerdiği desteğe ek olarak Premium Destek Paketi aldığınızda, aynı zamanda aşağıdakilerine de sahip olursunuz: Tier 3 Desteği (Pazartesi– Cuma sabah 7’den akşam 7’ye) Özel Hesap Yöneticisi Düzenli Hesap Kontrolleri Danışma Saatleri Hızlandırılmış Hizmet Düzeyi Aylık Kullanım Raporları Proje Yönetimi ve Koordinasyon Kişiselleştirilmiş Yeni Sürüm Eğitimi Sonitel Geliştirici Programı sayesinde call center’larını bir üst seviyeye taşımak isteyen programcılar, danışmanlar ve bilişim teknolojisi uzmanları için geliştirici desteği sağlar.
Demo Talebi

15 Günlük Ücretsiz Demo Al

Demo talebinde bulunmak için lütfen sağ taraftaki formu eksiksiz doldurun.

Demo Talebi